ניקיון משרדים ואחזקת מבנים

מנקה משרדים ובניניים ודירות

ירות ניקיון למשרדים שמתאים גם לפרטיים וגם לעסקיים
להשאיר את הפעולה הבסיסית ביותר למקצוענים ביותר
מלאכת ניקיון משרדים איננה פשוטה כלל וכלל. היא גוזלת זמן רב, ודורשת גם ידע רחב יותר מאשר ניקיון בית, כיוון שההתמקדות בפריטים שונה. ניקיון משרדים מתמקד בניגוד אבק על בסיס יום יומי מכל חפץ בין שהוא המחשב ובין שהוא תעודות הוקרה התלויות על הקיר או גביעים ועיטורים על מדפים, שגם אותם יש לנקות. כמו כן יש לדאוג לרצפות, ניקוי התקרה מקורי עכביש, וניקיון חלונות. אם יש שטיחים יש לנקות אותם עם כלים מקצועיים. ניקיון משרדים מתמקד בפעולות שבבית נעשות בתדירות נמוכה בהרבה.
אין לוותר על ניקיון למשרדים בתדירות גבוהה
כאשר ניקיון משרדים שבבעלותך יופעל על ידי קבלן רציני, גם הלקוחות ואנשי הצוות שלך ירגישו נעים לעבוד אתך. מקום אסטטי מעניק תחושה רגועה ויציבה ותורם בתת מודע המון לתדמית שלך. רק תאר לעצמך משרד שבו העובדים עצמם אחראים גם על תפוקה גבוהה וגם על ניקיון למשרדים ותקבל תמונה של מקום מוזנח שלא היית משקיע בו רבע קדה מיותרת. לכן, כאשר אתה מברר עם החברה המבצעת עלניקיון למשרדים ברר על תדירות הניקוי, היקף העבודה וכמות העובדים הנדרשת למטרה. כמובן שהצעת המחיר בתחום ניקיון משרדים תהיה מורכבת מגודל וכמות המשרדים שברצונך לתחזק.
לא רק ניקיון משרדים דורש תחזוקה חיצונית
גם ניקיון דירה חדשה אינו כמו דירה שגרים בה. ניקיון דירה חדשה שונה היות ויש שאריות מעבודות הקבלן, טיח ואבק שנתפס בקירות. הרצפות מתמלאות שכבת אבק שיש להסיר בטכניקות מיוחדות. לחברות ניקיון יש טכניקות וכן כלים ומתקנים שונים להצלחת ניקיון דירה חדשה בצורה הטובה ביותר. הרבה פעמים בעת ניקיון דירה חדשה כבר כדאי לשלב הדברה או שיפוץ שגם הוא מלכלך וכך להזמין את חברת הניקיון בצורה מרוכזת. 
כיצד ניתן למצוא חברות בתחום ניקיון למשרדים או ניקיון דירה חדשה
מעבר לפרסום בדפי מידע ובאתרי אינטרנט, כדאי מן הסתם לברר על המלצות איכות בנוגע לחברה אותה תשכירו. הגיוני שאם המשרדים שלכם ממוקמים במרכזי שירות גדולים או במקום בו יש ריבוי משרדים, די לחפש בקרבתכם חברה לניקיון למשרדים , להתרשם בעיניים ולקבוע ראיון אישי עם איש הקשר האחראי על ניהול החוזים לסגירת הפרטים הטכניים של העסקה. אם החברה טובה כדאי לחשוב על חוזה ארוך טוחח ולהוריד את העול מהראש למספר שנים.

שרותי ניקיון

אם חשוב לכם רמת הניקיון במשרד,
חשוב לכם לבחור רק תנופה ניהול ואחזקה
 
חברת תנופה ניהול ואחזקה מספקת שירותי ניקיון משרדים ברמת גן ומאפשרת מגוון רחב מאוד של חבילות שירותים, וכולם ברמה הגבוהה ביותר.

אז למה דווקא לבחור בנו?
  • בגלל המקצועיות.
  • בגלל הצוות המנצח.
  • בגלל השירות האדיב.
  • בגלל הנהלה הזמינה לכל שאלה 24/7.
  • בגלל לקוחותנו הרבים המרוצים מטיב השירות.
  • בגלל גאווה ישראלית מצוות כחול-לבן.

ניקיון משרדים ודירות וביניניים רבי קומות

שמירה על משרד מסודר אינה לוקסוס באף משרד. פעמים רבות אנו מוצאים משרד שבו הכל בבלאגן: הניירות מתעופפים בלי סדר, הקלסרים אינם
 במקום ורובצים על השולחנות ועל הרצפה, מכשירי כתיבה ומכשירים משרדיים אחרים זרוקים בכל פינה והמטבח איננו נקי ומבולגן. אף אחד לא היה רוצה לעבוד במקום כזה, ובוודאי שאף לקוח לא היה מוכן להיכנס מרצונו החופשי אל מקום כזה. משרד מסודר מראה על הרבה מעבר לניקיון הבסיסי של המקום. משרד מסודר מראה על יכולות עבודה תקינות, על סדרי עבודה נכונים ועל אנשים רציניים שאכפת להם מהסובב אותם. לכן מומלץ לשמור על

כמה טיפים אלו כדי לקבל את המשרד המסודר מדי יום ביומו:
 

1.      הקצו זמן לכל העובדים כדי לסדר את השולחן שלהם. אפשר להקדיש לכך כמה דקות מדי יום ביומו, או להקציב זמן קבוע בשבוע שבו כל עובד מדר את השולחן שלו, מתייק את הניירות ומחזיר למקום את כל מכשירי הכתיבה.
2.      קבעו נהלים ברורים עבור סדר של קלסרים ותיקיות שונות. כך יהיה ברור היכן המקום שלהם ואיפה יש לתייק אותם. ניתן להחיל את כללים אלו גם על התיקיות והקבצים במחשב, על מנת לשמור על נגישות קלה וברורה לקבצים הרלוונטיים.
3.      הוציאו את מה שאתם לא צריכים. פעמים רבות ניתן לראות במשרדים המון דברים שסתם עומדים שם בלי שימוש. כאשר דברים מצטברים ומצטברים, החלל מתחיל להיראות עמוס ומסורבל, דבר אשר משפיע באופן ישיר על המראה המסודר של המשרד.
4.      שימו לב לחוסרים שיש במשרד. לפעמים המלאי של מכשירי הכתיבה הסתיים, או המלאי של תכשירי הניקוי נגמר ואתם תקועים בלי. ניהול נכון ומעקב אחרי המצב של האספקה ימנעו בלאגן ואי סדרים בין העובדים, אשר נאלצים להשתמש באותם הכלים ביחד כולם.
5.      אל תתקמצנו על חומרי ניקיון. חומרי ניקיון טובים הם אלו שיעניקו למשרד שלכם את המראה הנעים והניחוח הרענן.
6.      להקדיש זמן גם לפעולות פחות קריטיות. כאשר עוסקים בניקיון משרדים, מדברים לרוב על שטיפה של הרצפות. כך מזניחים דברים אחרים, כמו ניקיון של אבק אשר גורם למראה מלוכלך ולא נעים. כדאי להקדיש זמן אחת לתקופה גם לפעולות אלו.
7.      בחרו חברת ניקיון אשר עומדת בהתחייבויות שלה כלפיכם, ומשאירה לכם משרד נקי ונעים.
8.      הקפידו על הפרטים הקטנים. אם כל עובד יכניס את הכיסא לתוך השולחן בסיומו של יום, או יזרוק את כל הזבל מהשולחן אל תוך הפח, המראה הכולל יהיה לגמרי אחר.
9.      בחרו רהיטים מתאימים. כאשר יש רהיטים שמתאימים לצרכים שלכם, החיים נהיים הרבה יותר פשוטים וקלים.
10.  הציבו את המדפסות והפקסים קרוב לאלו שמשתמשים בהם. כך לא תהיה טיילת מיותרת, אשר תגרום לכך שחפצים עוברים "מטיילים" במשרד ונשארים במקום בו הם לא צריכים להיו
תנופה ניהול ואחזקה | תנופה שרותי ניקיון ואחזקה | שירותי ניקיון אחזקות ומשרדים‏,
ניקיון בינינים רבי קומות ומשרדים
פתחו דף נחיתה חינם